Busy day

Jag måste sova nu så jag dricker mitt nightnight tea lite snabbt och skriver medan jag har chansen.

Idag har jag haft japanska 9 - 15:40 och sen jobbat 17-21. Jag har ont i fötterna från att ha stått upp i 5 timmar, ont i arslet från att ha suttit i 6 timmar och ont i huvudet från att ha.. använt det.

Jag har börjat en förberedelse kurs inför N2 provet i sommar för lite extra credit och för att ha något att göra lite nu när jag inte ska söka några jobb. Det är rätt kul faktiskt, det var så otroligt länge sen jag pluggade japanska. Men jag kan nog officiellt säga att hjärnan är helt Japan tvättad, såhär såg mina anteckningar ut:


Nytt sätt att skriva "Too".
Tydligen.

Kommentarer
Postat av: Liiitza

Jag har en fråga. Funkar det att ta din ADD medicin medan du är gravid? Det skadar inte barnet på nåt sätt?

2012-02-21 @ 18:56:01
URL: http://www.liiitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0