Vintern bortrensad!

Idag hade jag bara lektioner till lunch men hade lite svårt att sova kombinerat med att det var matdags vid 2 tiden så jag var helt slut när jag kom hem. Kröp ner i sängen och somnade nästan direkt. Men sen när jag äntligen kom upp så blev det lite gjort här hemma i alla fall, framför allt fick jag undan alla vinterkläder som jag tagit fram med skjutit upp att ta hand om. Jag har lagt undan alla jeans och tjocktröjor, annat som man absolut inte vill ha på sig under sommaren men även kläder som jag vet det kommer dröja innan jag får på mig igen.


Dammsuget och klart! Jag får plats med våran gäst futon och alla våra vinterkläder i sittdelen på IKEA soffan, den är så grym så det finns inte!


Fick också fram våra helkroppshanddukar som vi helt enkelt inte använder, det tar alldeles för lång tid för dom att torka i klimatet här så jag hade tänkt att göra bebis handdukar av dom med små huvor till lillskit.

Hade också sparat lite singel futon prylar som jag tänkte göra lite tvättbara tunnmadrasser till vagnen och underlag för bed-in-bed av bl a. Dom är så pass stora att jag lär kunna få allt jag behöver!


Allt detta utrensande innan jag fick ge upp och börja med middagsmaten ledde i alla fall till att att lillkillen nu fyttats från min bebis låda (som jag haft i många år, haha) till sin riktiga låda där vi kommer ha hans kläder!
Nu är hans officiellt inflyttad!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till er lille pojke!! Och Myyyyys att få fixa lite grejer till honom! Älskade att göra det innan Amelia kom. :)



2012-04-18 @ 21:08:05
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0