Snart så

Igår nailade jag det japanska teori provet, nu är körkortet inom räckhåll!
Känns helt sjukt, har så svårt att föreställa mig sjäv med körkort.
Jag kommer köra en körlektion till innan uppkörning, en fejk uppkörning för att kolla att jag är redo sen kör jag upp om cirka en vecka hade jag tänkt. Förhoppningsvis är allt klart innan Golden Week i början på maj men sen vet jag ju från det hemska året som varit att saker aldrig blir så smidigt och lätt som man planerat.


Nu måste jag verkligen resa mig och åka till skolan. Jag är verkligen helt slut idag. Benen värker och ögonen är så tunga. Usch, tack och lov att det är fredag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Om du har tid och lust så får du gärna svara på en utmaning med 11 frågor i min blogg. :-)

http://hippiemamman.wordpress.com/2012/04/20/utmaning-3/

Hade varit kul att läsa dina svar!

2012-04-20 @ 15:57:07
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com
Postat av: Arja

Grattis! hoppas det går bra på uppkörningen :)

2012-04-20 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0