Ligger något i det gamla.

Idag blev jag väckt tidigare än jag egentligen velat av efterskalvet vid 9, det var inte tillräckligt för att jag skulle komma ur sängen men nog för att jag skulle själv snooza i 30 min och sen gå upp. Vårat liv är inte speciellt förändrat av det som hänt men både jag och Yuji är i det tysta överens om att inte använda mer el än nödvändigt (och med det på många vis även vatten).
Jag har lite snabbt virat upp mig i kimono, inte så mycket för någon slags ensam mans patriot parad här hemma utan för att det är förvånansvärt mycket varmare än mina vanliga kläder, det är rätt fascinerande hur saker som verkar så uråldrigt faktiskt är riktigt smidigt och bättre än det nya bekväma.. men om man tänker efter så har man knappast haft AC och rinnande vatten ur kran speciellt länge.


Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Ja jo det är ju sant. Men jag tycker det är tråkigt iallafall och jag hoppas verkligen de löser sig snart!

Haha! Det är många som säger så om hästar. Men de gäller att vara envis. Vääldigt envis, annars lyssnar inte hästen. Och det är de som är så kul, att få ett djur flera 100 kilo att lyssna på än när man sitter på dom där uppe :)

2011-03-24 @ 16:15:12
URL: http://jennyemilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0