ItsumoSMILE

Dagen idag började med 3 maskiner tvätt sen byta om till jobb vilket var mer springa runt och leta helt hysteriskt efter min hat..keps..hat som inte hängde där den borde. Hittade den tillslut i en väska och sen var det jobbet. Kort skift idag igen på bara 3 timmar eftersom jag tränas fortfarande men största delen idag körde jag helt själv med endast en "runner" (en andra person som plockar iohop beställningen medan kassan tar nästa) när det blev rushar. Det är så mycket roligare nu när jag inte är så nervös utan mer inställd på att förstå hur folk dricker kaffe så jag vet vem som ska ha mjölk och socker till vad. Pust. Det kommer ta ett tag.

Yuji kom och hämtade mig för att jag vill ha en tvättmaskinshylla. Jo, ni läste rätt, en hylla till tvättmaskinen. Ni ska få se när jag hittat den perfekta, gör jag det inte så ska ni bara glömma bort att det ens finns tvättmaskinshyllor för jag kommer att vara väääääldigt besviken. Det fanns inga bra där men jag har inte letat klart. Jag gick runt och storlog genom hela shoppingen, ansiktet hade helt fastnat i ett mega leende efter jobbet. McDonald's i Japan har nämnline Smiles för 0 yen på menyn. Så vi måste alltid LEEEEE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0