Timers är det bästa som finns!

Den underbara timer knappen är ett av mina "kort upp i ärmen" som jag använder för att få allt att gå ihop här hemma. Idag har den helt tagit hand om tvättningen av tvättmaskinen, allt jag egentligen gjorde var att starta, ha i tabletten som gör rent trumman och sen efter 10 min ställde jag in timern och så var det klart! Det är så mycket fix och pill utöver skola/jobb att det verkligen är en skön grej och något alla borde testa om dom har möjlighet.



En annan timer som jag avgudar är den på riskokaren. Tänk, bara att ha i ris någon gång under dagen när man får chansen och sen är det klart till middags dags. Det är ju halva middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0