HEJ

Jag sitter med halvöppen mun och ser allmänt smart ut medan min nya housewife, Yuji, lagar middag. Jag har haft ett fem timmars pass på jobbet som har varit helt och hållet springspringspring. Igår hade jag tappat rösten helt och var så snuskigt igenkloggad efter min förkylning att jag imorse när jag vaknade och fortfarande lät som en sönder rökt karaoke tant fick halv panik och drack 2 koppar honungstea till frukost istället för att äta?
Så efter det var det två ADD piller och en redbull sen var jag den mest hypade i hela restaurangen.

Så det rekommenderar jag inte.

Men som resultat fick jag stå i huvudkassan medan vi väntade på the secret shopper som antagligen skulle dyka upp (det är något som McDonald's gör för att kolla kvaliten på restaurangerna, man vet inte vem av gästerna som är den här kontrollanten) och det var kul! Jag vet inte om han/hon kom eller inte, det kändes inte så men jag hoppas.
Det är rätt hårt men ändå roligt att se i procent hur man presterar på jobbet.

Med tanke på redbullen så gissar jag på ett 120% i SMILE i alla fall, hahaha.



Nej nu ska jag äta middag!

Kommentarer
Postat av: Beckie

Bättre att vara överdrivet glad på jobbet än arg och ledsen, I say. :3 Spännande om den där inspektören var inne på mcdonalds annars och gick till just din kassa :D

2011-01-23 @ 12:26:27
URL: http://beckieshideout.blogg.se/
Postat av: elin

Vad kul det låter med en hemlig kund! Det måste vara både kul och tråkigt att inte veta just vem den människan är! Jag måste bara fråga med, hur har folk reagerat då en svensk gör deras hambörgare? Menar inget taskigt eller så men antar att du får reaktioner eftersom du inte är japan och om det är kul/Jobbigt.



2011-01-23 @ 12:49:28
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Cassie Chau

Åh vilken tur du har som har en man som gillar att stå i köket haha här får jag allt muta honom för att laga mat åt mig :D han är så lat typiskt :)



Kramar

2011-01-23 @ 13:34:34
URL: http://casielyn.blogg.se/
Postat av: Linda

ah, vi har sådana i sverige med. dryga jävlar ;c dock kallas dem gap-busters eller mystery shoppers här. tog en förra månaden och fick 200kr bonus på lönen ^^

2011-01-24 @ 00:18:42
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0