Har varit sjuk!

Jag har precis överlevt en dunderförkylning, fy sjutton va piss det har varit! Jag är frisk nu men ändå lite sådär rosslig i kanterna. Idag hade jag ett mini shift från 5 -7, jag hade ställt klockan på 10 så att man kan gå upp och sitta och dagdriva några timmar men trots att jag vaknade 10 och hinkade i mig en Red Bull så låg jag i något konstigt sov koma fram tills klockan 2? Jag var i alla fall i tid till jobbet och trots att jag var helt virrig och snurrade ihop allt så var jag på bra humör och det smittade av sig rätt bra på gästerna.

Eftersom jag varit så krasslig så har jag inte alls kunnat blogga, det är väl en av de där negativa sidorna med att inte ha en svensk man, jag kan inte alls be honom att logga in och skriva en liten rad åt mig. Han skulle gå helvilse, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0