GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!!

11 år sen det var milleniumskifte, helt sjukt vad tiden går. Det gick så segt när man var liten, nu känns det som jag knappt hänger med och missar en massa bara för att dagarna rinner iväg.

Jag har haft så mycket problem med mitt wifi sen vi kom till Kyoto. Det har inte orkat blogg.se eller Facebook, endast FB chat och så lyckades jag faktiskt få Skype att fungera en stund. Känns så surt när man betalar runt 450 kr i månaden för något och det bara strular.

Jag ska se nu om jag kan få upp lite bilder och ta igen de uppdateringar som jag blivit berövad ; D

Kommentarer
Postat av: Tess-chan ♥

Gott nytt år ^-^

2011-01-01 @ 14:10:10
Postat av: Emma (Lady)

Gott nytt år ^^

2011-01-02 @ 02:56:48
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0