Tyfon varning i helgen

Nu har vi fått tyfon varning inför helgen, det känns jättetråkigt eftersom våra vänner ska gifta
sig på lördag men inte helt oväntat med tanke på hur kallt och ruggigt det är ute.

Det förekommer både jordbävningar och tyfoner ofta här på ön men under de åren jag bott här
så har vi kommit lindrigt undan så jag känner ingen direkt skräck eller oro inför dom.
Inför en tyfon får man göra små förberedelser hemma som att ta in föremål från balkongen som 
kan blåsa bort (det är otroliga vindar).




Det är kallt.

Och dagens lycka!
Nu när jag röjde i sovrummet så tryckte jag i Yujis laddare till sin dator i min, varför inte prova.
Och tada! Nu fungerar det fin-fin! Det här betyder dock att det kommer ta ännu längre tid för mig
att beställa en ny till mig själv, hah :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: jag hade en väldigt lång period då jag fick ont i huvet om jag inte drack cola zero, men nu kan jag gå ett par dagar utan det och ändå inte få det som tur är :)

2010-10-28 @ 12:36:28
URL: http://minimojen.com
Postat av: joanna

haha du är för jäkla het i dagen outfit I must say ;)

2010-10-28 @ 14:27:50
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp! :( Då måste man ta in tvätten då. :/

2010-10-28 @ 16:23:12
Postat av: Carolin

Sv: Burk är också rätt gott men tycker inte värst mycket om vanlig flaska. Men cola är jättegott när man äter ute, typ pizza eller nåt (:



Ja, det låter ju som att du var lite beroende av den där colan, jobbigt med sånt om man sen ska sluta med något man är beroende av. Jag är jätteglad över att jag inte är så beroende av cigaretter, kommer ju bli bra mycket enklare för mig än för många andra när jag väl blir gravid och ska ha barn liksom, vill ju absolut inte röka då!



På det sätter kan det ju vara bra att du inte äter så ofta nu (:

Men det räcker verkligen med en bit så är man fast vid godiset sen. När jag var runt 16-17 kanske så slutade jag helt med godis, var inte ens sugen alls och tyckte mest det var äckligt, även fast jag inte ens åt godis. Innan hade jag ju ätit massa godis liksom men bara slutade utan anledning i princip. Men sen smakade jag en godis när någon bjöd och då började jag äta igen. Men som tur är så köper jag godis väldigt sällan, lägger hellre pengarna på annat ;)

2010-10-28 @ 18:11:58
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0