Papper för jobbet

Jag har precis rullat ur sängen, pratade med mamma och lillebror på telefon igår
till 3 på natten så det är inte så konstigt att man sover till halv 3 på eftermiddagen.
Men ibland så får man göra så, fast bara ibland.

Idag ska jag till jobbet vid 7 så det är lite panik med alla papper som jag måste fylla i,
bra på att komma ihåg, planera och ta ansvar som jag är så har jag helt glömt bort att
sitta ner med Yuji och få hjälp men jag ska nog klura ut det på egen hand.

Men innan jobbet måste jag även:

* Till City Hall och hämta ett adress bevis på att jag bor där jag säger att jag bor.
* Ta fotokopior på bl a visumet i passet och mitt nya konto på postkontoret.
* Ta kort på mig själv i automat.

Sista är rätt skönt att jag måste göra, jag har slut på alla passkort så det är perfekt att
fylla på lite så man slipper gå till en aparat varendaste gång foto behövs för något.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0