BAM så är dagen bara slut!

Jag såg den här lilla frisören på vägen hem från min frisör, tyckte salongen var så gullig.



Idag har det varit en fullproppad dag men ändå rätt vanlig:

7:00 - Vakna med en cola kopp i handen.
Hänga tvätten som är färdig, vädra sängkläder och göra ordning luncher till mig och Yuji.

8:00 - Ut genom dörren!
Kom till Shinagawa där en man svimmade mitt i morgon rushen, satt med honom en stund
tills han mådde bättre.

9:45 - 16:20
Skola, skola, skola.

17:00 - Frisörn som jag nästan glömt och dubbel bokat Sara. Så får inte det bliii!

18:00 - Klar hos frisörn, plockar med konyaku snacks, tvättsvampar, wetwipes, plastburkar
och lite annat som behövs på vägen till gymmet.

18:20 - Bökar och mixtrar med schema och kreditkort och får en tid för personal training
nästa vecka, toppen!

18:40 - Hemma med kassar och mobiltelefon som piper, ipod utan batteri.
Ringer min chef för att förklara att jag inte kan komma fredag men han är inte inne.

18:45 - 19:15
Powernapen som hela kvällen hänger på.
Mobiler ringer, datorn piper, den blir helt förstörd och ögonen värker av trötthet.
Uh oh!

19:20 - Bädda sängen, ta in nya tvätten och sortera och vika, plocka på smått
och dammsuga golven.

19:45 - Börja med maten, tacos!
Viker tvatt runda nr 2 medan jag ser ett avsnitt av Kungarna av Tylösand.
Om jag inte var trött innan jag började titta så blev jag det nu, att dom orkar.

20:30 - Maten är klar och Yuji inväntan börjar.
Fixar och pillar med läxor som jag likt en ninja lagt över på min USB.

9:15 - Yuji kommer hem och vi dräller tacos i en timme.

10:30 - Diska diska diska diska rester in i tupperware lådor.

11:30 - In i duschen och hopp i pyjamas.

Dagen bara försvann!
Och jag är supertrött :(



Kommentarer
Postat av: Jojo

Oh vi äter också tacos idag :) Mums så gott det är!!

2010-10-20 @ 19:26:59
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Linn

Powernaps är underbara! :D Förstår verkligen att dagen bara rann iväg! ^^



btw, har du sett att du just nu är på blogg.ses första sida? ^__^

2010-10-20 @ 21:00:01
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0