Lördags myspys!



Ikväll har Debbie och Sebastian varit här på lördagskväll!
Vi har haft det supermysigt, dom är så himla goa båda två.
Vi har mest svullat och skrattat åt japaner på Youtube, ni vet sånt man gör en lördagskväll.
Jag har nog också vräkt i mig en påse Dumle, det är så gott med svenskt godis!

Efter att vi vinkat av våra gäster på stationen och kommit hem så gick jag in i vardagsrummet
för att dubbelkolla att balkongdörren var stängd och slängde ett snabbt öga på Yujis datorskärm
och tyckte jag såg mig själv på Youtube listan...



Ibland undrar man ju vad det är man går på..

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, men om man ser snabbt så kanske. ^^

Det var jättemysigt att träffas! Vi får ju som sagt bjuda hem er hit sen också. Är bara inte så mysigt här än.

Det gick iaf att åka hela vägen till uguisudani från er. Jättesmidigt! :D

2010-10-03 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0