Fortfarande datapillerill, ber om ursäkt för det!

Mina post kommer att fortsätta att utebli idag eftersom jag måste få maskinen i ordning för imorgon
när det är skola och annat, jag installerar alltid mina datorer manuellt så det tar lite tid att sitta och fixa.
Jag ber om ursäkt för det men det måste tyvärr göras! Imorgon ska det nog vara i sin ordning igen!




Vet ni vad ni har för operativ system?
Det tycker jag faktiskt man ska veta när man äger en dator, operativ systemet är helt enkelt det
som pratar direkt till din dators minne, DVD läsare och annat krimskrams som finns där inne för att 
man själv ska slippa skriva ut en massa 1:or och 0:or och annat Matrix krussidull.
Ett exempel på ett känt operativ system är Windows.




Sånthär tycker jag är askul, remixar gjorda helt på ljud från t ex i det här fallet Windows Vista.
Fast jag kan aldrig lyssna på dom utan att sitta och små rycka till eftersom mycket är ljud från nytt email,
error, reboot och så vidare, hehe.



Kommentarer
Postat av: Kaj

Spelade upp den o ba "Äääälskling, vad är det för fel på datorn?!"

2010-10-17 @ 15:20:28
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lampan

Jag kör Linux Ubuntu, tusen gånger bättre än Windows =)

2010-10-17 @ 18:24:08
URL: http://www.ninjakossan.se/
Postat av: Althea

Min första tanke; Finns de folk som inte vet va de har för system!? :-P

(Win 7 har jag btw)

2010-10-17 @ 20:14:53
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: anna

Windows vista, och jag älskar sånna remixar, första gången jag hörde en garvade jag fööör länge. (:

2010-10-18 @ 08:30:18
Postat av: Sora

de är billigare? bra att veta.o. funderade på det men inte sett, vill gärna kunna spela ett klassiskt pokemon spel 0:D.

ser så kul ut när alla spelar på tågen



shit, kan jag vara senare med en tillbaka kommentar?XD



föresten alla har redan börjat prata om nyår. Känns som alla åker iväg lång bort, har du något planerat?

2010-10-18 @ 13:22:03
URL: http://threespots.webblogg.se/?tmp=18131419

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0