The Marriage Ref!



Jag har börjat dagen med småplock hemma medan jag kollat på The Marriage Ref.
Det är så hysteriskt roligt, vet inte om jag bara är alldeles för lättroad eller för att jag är gift själv,
men det fungerar, haha.



Det är rätt varmt idag med, igår var det 27 grader på dagen när det var som varmast!
Det är nästan lite för mycket vi var alla övertygade om att sommarn var slut, vinterkläderna
är framtagna och tvättade och sommarkläderna ihop vikta och undan plockade.. 
Så helt plötsligt blir man svettig av att bara hänga tvätt på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Åhh shit va härligt med sådan värme. Vi är lyckliga om vi har 12 plusgrader xD

2010-10-12 @ 12:24:15
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Linn

WOw. Ja, idag plockade jag fram min vinterjacka. Det var 2 grader i morse när jag for till universitetet. Tydligen hade det snöat lite i natt också, snö blandat med regn.. Jippi.. Det ska tydligen börja snöa på riktigt här på torsdag. vi får väl se hur det går! Men njut så länge du kan av värmen! :D

2010-10-12 @ 16:40:46
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0