Min tupperware har kommit!



Jag fick min Tupperware delivery på morgonen i alla fall!
Det ringde på dörren precis när vi hade vaknat, jag hade mailat Tupperware och bett dom skicka
så att det skulle levereras på morgonen istället för 16 - 18 då vi ska ut ikväll men i svaret dom skickade
hade ingen ändrings gjort så jag hade gått runt och deppat över det.



Så jag drog igång värsta morgon projektet och slängde ur alla billiga, sunkiga 100 yen
lådor och staplade in våra nya tillsammans med de Tupperware vi redan har.
Nu behöver jag bara en omgång till av de avlånga med mörk rött lock för allt mjöl, salt
osv som inte har någon Tupperware än sen är jag nöjd!

Det är så skönt att dom har en online shop!

Ikväll ska vi ut med två kompisar till Yuji, vi ska till en känd spansk restaurang där
man tydligen blir utskälld om man kommer sent utav kocken..?

Kommentarer
Postat av: elin

Det där med att bli utskälld av kocken låter ju som något nytt!!



Oh de där lådorna känner man allt igen, har en massa där hemma.



Hare bra!

2010-10-11 @ 07:42:23
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Jag tror alla som inte bor hemma har en kärlek för såna där lådor xD Jag vet att de är något som jag måste införskaffa nu när jag snart flyttar :P

2010-10-11 @ 09:41:31
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Carolin

Oh, vad mycket Tupperware! :D

Själv vill jag ha några snygga glasburkar att ha mjöl osv. i! Dyrt kanske men snyggt, har typ alltid velat ha det men det är väl för att mamma alltid haft glasburkar för det mesta! ;)



Scary att bli utskälld av kocken! Ni får komma för tidigt så dom inte kan skälla ;)

2010-10-11 @ 14:46:43
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0