Har som tur är pocket wifi!



GODMORGON!!!!!

Eller, det är knappast fortfarande morgon här borta men det känns som det.
Jag har varit så himla trött att jag vaknade rätt sent så allt jag egentligen haft tid med har varit
äta frukost, göra mig i ordning och installera mitt pocket Wifi på datorn.

Jag fick nämligen nog igår när jag kom till lektionen och hamnade framför en slö dumburk så jag
kommer ta med mig min egna maskin och mitt egna internet från och med nu annars kommer
jag bli tokig. Men jag behöver en ordentlig datorväska, min laptop väger över 4 kilo!
(Skärmen är 18.4 tum).

Idag slutar jag tjugo i 8 så, puh, blir att kämpa på, kanske borde ta på mjukisbyxor istället..hm..

Kommentarer
Postat av: Regina

Grattis till att du vann i videofyme-tävlingen :)

2010-10-21 @ 15:35:10
URL: http://reggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0