Frysa ris



TSUTAYA!
Men alla filmer är borta idag med och jag orkar inte vänta mera!
Men det blir bara att gå varje dag tills folk äntligen sett klart.



Sen har ris kokats, vi har alltid 3 koppar fryst ris redo för bentou och när det inte finns tid
eller ork till att laga middag på kvällarna, men färskt ris är ändå godast.
Men ris kan som sagt frysas och cirka en halv kopp ris - en portion - tar runt 2.5 - 3 min att tina.




Nu ska jag fixa iordning med mitt GBA och GBA SP sen är det faktiskt dags att sova.
Så puss och godnatt på alla!



Kommentarer
Postat av: Elin

Smart det där med riset! XD Skulle du kunna tipsa om mer japanska rätter man eventuellt kan göra ii Sverige?



sov gott

2010-10-10 @ 19:25:14
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0