Bra start på dagen med tvättmedel och så vidare!



Jag har varit ute såhär 9 på morgonen och handlat tvättmedel.
Det är soool idag och äntligen kan jag tvätta, högen bara växer här hemma.



Det blev en del annat också (ni vet hur det är) jag hoppas bara att det såg som "åh vilket rent och fräscht
hem dom måste ha som använder allt detta" istället för "shit va det måste stinka hos henne".



Bäst var att jag hittade doftljuset som mamma hade!
När jag var i Sverige fanns den bara med päron ljuset och Yuji gillade inte det alls.
Jag ville verkligen ha det då det var så fint och smidigt och så fanns dom här!
Med de två andra dofterna plus en hel del re-fills att välja mellan också.

Bästa var att den också är typ 30 kr billigare.

Dagen startar bra!

Kommentarer
Postat av: elin

Woah det verkar som det luktar riktigt gott hos dig! :)

2010-10-05 @ 07:54:43
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Lampan

Vilket rent och fint hem du måste ha! ;>

2010-10-05 @ 08:41:42
URL: http://www.ninjakossan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0