Bank post bok!



Nu har jag suttit en halvtimme och fyllt i alla papper som McDonald's vill att jag fyller i.
Jag lyckades somna en stund på eftermiddagen och vaknade tio i 3, alltså 10 min innan dom stänger
bank sektionen nere på post kontoret så jag fick race:a ner och hade tur som gled in precis innan det stängdes.

Killen som hade hand om mig va så go och tålmodig när jag fattade typ noll av vad jag skulle fylla i.
Så många fält, vad behövs fyllas i och vad behövs inte och sen min stämpel som han fick hjälpa mig att
försöka öppna fodralet på och den flög över halva postkontroet.

Men vi lyckades i alla fall till sist så nu har jag en sån där liten grön bok med mitt namn skrivet i stora, maffiga kanjis på som jag stämplar i så fort jag tar in eller ut pengar från mitt sparkonto som också blir mitt lönekonto.

Om jag förståt det hela rätt vilket är en 50/50 procents chans.



Kommentarer
Postat av: Lissa

Moshi Moshi ^-^

Planerar att åka till Japan när jag blir äldre, men jag tror inte att det blir så mycket shopping för min del, jag är ju så lång så de har väl inte kläder som passar.

Så min fråga till dig nu är:

Finns det någon affär som faktiskt säljer västerländska storlekar?

Skulle uppskatta svar ^o^

2010-10-19 @ 18:40:33
Postat av: Angelica

Åh så roligt det måste vara att bo i Japan! Det skulle jag inte tacka nej till!

2010-10-20 @ 14:19:20
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Maria~

Grym blogg! Härligt att få bo i Japan!

Skulle oxå vilja prova på :D

Hur är det annars? :3

2010-10-20 @ 16:26:06
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0