Äntligen fanns filmen!

!!!!
Filmen fanns äntligen!
(My Darling is a Foreigner)

Lite ninja som man är, fru och allt, så hade jag Yujis T-point credit tjotahejti kort med mig när
jag skulle hyra (eftersom man inte kan hyra utan kort på Tsutaya) .. nu har jag mitt eget kort.
Det gick ungefär såhär:

Staff: :D D D!!!!!! Vlkommen till Tsutaya, kan jag få se ditt shfjdsgf kort, tack?
Mimmi: *räcker fram poäng kort och kredit kort*
Staff: .. Det här är inte ditt egna kort.
Mimmi: Nej det är det inte.
Staff: Det här är Yuji-samas kort.
Mimmi: Precis.
Staff: ...
Mimmi: ...
Staff: Du kan inte hyra med någon annans kort.
Mimmi: ...
Staff: Vill du göra ett eget kort!? Vi har två typer med kredit och utan kredit, båda samlar poäng
och kan användas på Tsutayas alla olika butiker i hela landet :D:D:D:D:D!!!
Mimmi: Aha.. kan jag inte samla våra poäng på ett och samma ställe?
Staff: Nej det går tyvärr inte.. MEN vårat pointcard kostar endast 200 yen idag när du gör det och gäller ett
helt år, inga bindningstider, du väljer själv om du vill fortsätta med kortet eller inte :D:DD::D:D:D:!!!
Mimmi: ... jag vill bara se filmen.
Staff: Då gör vi ett poäng kort!!
Mimmi: ... ja visst. Vi gör så.

Så nu har jag ett eget poängkort.
Men varför inte, det var ändå på tiden.



Filmen och kortet fint på bild tillsammans.
Lite Sverige över det hela, no?


Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, det är ju halva svenska flaggan! XD



Varför sa han att du kunde få ett kort först och sen att du inte kunde få, och sen att du kunde få igen? Hahaha

2010-10-13 @ 13:29:37
Postat av: I think i'm turning japanese

Haha, ja, lite konstigt, men de kanske vill värva fler helt enkelt? ^^ Synd att man inte kan sammanräkna poängen dock.



Och ja, rätt så mycket sverige över kortet! :D

2010-10-13 @ 16:29:33
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/
Postat av: Humle

haha woho för sverige å för att filmen hade kommigt ;p

2010-10-13 @ 17:53:05
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: annie

Ääälskarrrrrr när du lägger upp konversationer, så roliga! Hahaha :D

2010-10-13 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0