Vänner är det bästa!

Nu börjar livet rulla på ordentligt när hemmet har kommit
i ordning och skolan är tillbaka på vanligt schema.
I tisdags var Maria här på lunch och tjejsnack som man behöver
för att bara rensa huvudet på skräp!

Jag fick det här ursöta kortet av Maria på min födelsedag, visst är det sött?
Det har jag satt mitt på kylskåpet!

Idag åkte jag en station längre än där jag bor till Kamata till Sam
och baby Alex för att leka efter skolan och lata oss med lite pizza lunch.
Jag lånade lillbebis och gosade ihjäl honom, barn är bland det bästa jag vet
jag blir helt tokig, det är ett under att mammorna får tillbaka sina barn.
Jag kom inte hem förrän vid 9 och nu sitter jag äntligen ner efter att ha lagat
middag och plockat runt här hemma och nu är dagen redan slut!
Jag kommer ihåg när man var liten och en dag var superlång...

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Sv: Ingen orsak, bara kul att du tycker det! :)

Vet faktiskt inte varför man inte fick ta bilder inomhus. Det kan ha berott på det med blixten, men jag tror inte det, för man fick inte ens ta bilder utan blixt. Jag tror att det antingen berodde på att de tyckte att det är respektlöst gjort, det är ju trots allt en begravningsplats där miljontals människor dog. Men det kan också vara för att de vill att så många som möjligt ska åka dit i stället och se, så att de själva ska tjäna mer pengar. Jag vet faktiskt inte :s

2010-05-24 @ 21:08:46
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0