Pokewalker!



Jag har fokuserat mycket på min PokeWalker på senaste tiden, en pokewalker
är inte en tamagochi som jag får frågan om ofta utan en stegräknare mer om jag ska kalla det något?
Självklart räknar den inte bara mina steg utan har en funktion i spelen HeartGold/SoulSilver.

Jag har märkt att bara en hel dag i skolan (men resväg till och från osv) är upp mot 7000 steg.
Alltså resterande 3000 steg som rekommenderas för att man ska gå 10 000 steg om dagen
är inte så svårt egentligen, det räcker nog med att gå och handla mat skulle jag tro...

Hursomhelst, idag har jag bara kunnat ta det lugnt så jag har fixat med mitt Pokemon team.
Jag är osäker på hur jag ska bygga upp hela, kan inte bestämma mig men idag har jag gjort en del
framsteg tycker jag själv.. men jag tänker inte skvallra om mitt team alls förräns jag är klar!

Jag har också kört mina special Pokemon genom en Legality Checker eftersom alltförmånga
editar sina spel med PokeSav nu för tiden.. det är riktigt tråkigt.. det tar ju bort 80% av nöjet med spelet.




Kommentarer
Postat av: Miriam

Funderar på att skaffa Silver sen. :3

Jag har just nu ett dilemma.. Vill uppgradera till ett nyare DS, gärna ett XL, men palla vinröd och mörkbrun! Värsta gubbfärger.. XD

Hoppas det kommer ut nya färger snabbt!

2010-02-06 @ 02:35:48
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Tobias Frick

Vilken skola pluggar du på ?

försöker hitta nån intressant IT utbildning där över men har inte en aning om vart jag ska kolla....

2010-02-06 @ 12:03:55
Postat av: Miriam

Sv: Ja visst att det är för äldre meeen.. Jag har ändå en stor handväska!XD Nej men, tycker det skulle vara skönt med en större skärm. :)

Jag hade gärna haft en vit eller en rosa... Fast köper man den mörkbruna kanske man kan ta och göra sån där sweet decoden så att den blir choklad med grädde typ. XD

2010-02-06 @ 20:28:32
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker din blogg är jättekul att läsa! Har hängt här ett tag utan att kommentera haha.

Jag skulle gärna åka till Japan en dag så det är väldigt kul att läsa om de saker du berättar om.

Jag är också ett galet fan av pokémon, så det är väldigt roligt att du också gillar det! Väntar på att Heartgold ska släppas i Canada så jag kan importera det. Det släpps i och för sig i Europa snart med men det blir ändå billigare att skicka efter det :D

Jag visste inte att det skulle komma en femte generation förrän jag kikade in på din blogg för ett tag sedan. Är lite skeptisk till det samtidigt som det säkert blir jättekul, undrar bara vilka nya saker de ska komma upp med.

/Maria

2010-02-14 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0