Första december!



Första december!
Vi har haft morgon fika med lussebullar, frukost och pepparkakor.

Nu har jag krypit ner i sängen igen för att tycka synd om mig själv. Jag är alldeles svullen och har ont i tanden så jag ska tralla över till tandläkaren så fort dom öppnar och se så att mina visdomständer inte är bovarna i dramat.

Förutom det så står gymmet och tv-spel på schemat idag. Jag är sjukskriven fram tills i januari (inte för tanden då, så ont gör det inte, utan för stress) så jag ska verkligen visa mig själ hur man chillar :)!

Glad första december!
Eller hur det nu heter!

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas du blir bättre snart!! :)

2010-12-01 @ 09:01:56
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0