Yuji 25 : )



Idag (11 Mars) fyller min Yuji 25 ar. Och eftersom det bara ar han och jag och vara familjer inte ar dar vi ar sa ville jag skamma bort honom ordentligt. Det har varit en haktisk dag! Vi bor ju ihop pa en ratt liten yta sa jag var tvungen att fixa allt idag annars hade han ju sett allt, man behover ju knappast leta har inne, hihi. Sa jag gick upp sa tidigt jag kunde imorse, min forkylning har lugnat ner sig, jag kan svalja och hora igen, men jag vaknar alltid med en hysterisk huvudvark. Sa bar det av. Jag fixade fodelsedagspresenter, grattis kort, ljus och tarta! Jag fick leta lange efter de ljusen jag ville ha, ville ha sanna dar stora som pa bilden, en stooor tva och ens tooor femma for han fyller ju faktiskt 25 : ) inga av de andra hundra ljusen som det stackars affarsbitradet visade dog. Jag hittade tillslut dom perfekta ljusen, sen letade jag i 15 min efter det perfekta fodelsedags kortet och hittade det! Jag var mest exhalterad over tartan! Den var sa sot med jordgubbar och namnskylt (visst ar den fin). Det star "Yuji-kun" pa den. Efter 4 laktos tabletter gick nastan en hel bit ner! Sen fick jag ont i magen, haha.

Nar Yuji kom hem at vi Tacos och sen berattade jag att det var dags for tarta. Yuji trodde inte han skulle fa tarta pa sin fodelsedag, inte presenter heller. Jag hittade ocksa den perfekta chips mixen for oss, doritos, popcorn och cheeritos i samma pase! Brilliant! Som vi mumsade i oss medan vi tittade pa Lost (Sasong 4 ar antligen slut sa vi kan se hela pa raken!). Yuji tyckte det var hans basta fodelsedag, och ar han glad sa ar jag dubbelt sa glad.
Nu sover han och jag ska satta mig ner och svara over rakningen jag fatt fran skolan, dags att betala bocker.

Grattis alskling <33.



Det perfekta Yuji fodelsedags kortet : D
Det star "Grattis beeeeaaaaam!"
Yuji i ett notskal, haha.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gu vilken fin tårta!!! Han måste hoppat av lycka!! De skulle iaf jag!! Kan jag också få en sån när jag fyller år?? snäääälla :D:D:D



Pussss

2009-03-11 @ 16:44:40
URL: http://missdevine.blogg.se/
Postat av: Syster

GRatta honom från mig!:D

2009-03-12 @ 23:01:00
Postat av: Micke

Citat "jag kan svalja och hora igen" det är tur att jag vet att du inte har ett svenskt tgb =)

2009-03-14 @ 13:31:57
Postat av: Micke

Gratta honom i från oss alla, utom egot Jennifer som inte hälsade i från oss ;-)

2009-03-14 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0