Sjuk igen.



Jag ar sjuk igen. Vet inte vart alla baciller kommer ifran, misstanker fran Yuji igen men han insisterar om att han bara haft allergi forkylning. Sjalvklart ar jag som alltid anda ratt pigg och sa. Jag har lyckats fa ner min feber fran 38.7 till 37.5 sa jag aknner mig inte sa tung i huvudet men ar fortfarande varm och lite virrig om jag far saga sa sjalv. 37.5 later kanske som ingeting for manga men eftersom jag normalt har runt 36.5 sa ar det en hel grad over vad jag vanligtvis har. Da ar det mycket.
Vi har anda haft det lite smamysigt, Yuji sager att det ar min dag idag eftersom det ar den 3:e i 3:e och dubbel tre pa japanska kan uttalas Mimi. Sa han forsokte fa i mig sushi och sant till middag. Det gick sadar. Jag tycker inte langre att sushi ar oatligt ackligt som nar jag bodde i Sverige, jag kan ata det men jag vill helst inte. Jag kan inte kanna mig matt och belaten efter att ha atit kall mat som haller en matt i ca en timme. Sen sa ar det inte alls sa speciellt gott. Det ar bara okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0