Zoo Keeper

Sa vad gor jag. Bra fraga. Klockan ar fem i tre och jag spelar Zoo Keeper medan jag smasnackar lite med mina svenska kompisar (som hitta mig via bloggen : D) som kommer hit redan om tva dagar plus dricker pepsi for att tysta min hungriga mage. Man kan ju tycka att det ar lite spannande att jag haller i mig Pepsi Nex sahar 3 pa morgonen menar jag borde sova men om jag ska vara arlig sa spelar det inte nagon roll om jag sa injicerar aspartam direkt i blodomloppet, jag ar inte mer vaken/somnig for det. Sa fort jag stanger ogonen sa ser jag sma djur framfor mig som paras ihop 3 och 3. Har spelet pa hjarnan.
Ikvall, eller alltsa forut, nar Yuji hade gatt ivag ett par timmar satt jag och sokte sommarjobb. I Sverige! Det ar helt sjukt, det enda jobb som finns i stort sett ar pa aldreboende och det har val inte varje manniska utbildning till. Jag har det i alla fall inte! Om det inte ar sa att dessa "aldre" ar gamla datorer med Windows 95/98. Men jag tvivlar starkt.

Allt med CSN ar klart och jag far mina pengar nu imorgon eller tisdag blir det, sa da ska terminsavgiften in! Kanns skont att fa bli en officiell elev trots att det kostar mig skjortan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0