ICA for UTLANDSSVENSKAR



Lisse visade mig nu runt lunch nar hon kom online att ICA har borjat skicka mat, bocker och annat till ALLA utlandssvenskar i varlden. Alltsa inge EU-diskriminering som allt och alla kor med! Dom har losgodis, nyponsoppa, fiskbullar, artsoppa, saser.. OCH KALLE ANKA! Dom har ocksa dipperna som alla stackare som kommit hit till Japan har fatt tagit med till mig. Jag kanner mig sa lycklig! Bara att kunna surfa runt pa sidan och veta att jag kan bestalla om jag vill.. det ar en harlig kansla.
Nu kostar frakten mer an varorna jag skulle vilja ha sa jag kommer nog inte att kunna kopa forran jag blivit rik och beromd och kan spendera 500 kr pa frakt men anda. Det kommer sakert bli battre ju mer tid som gar!


Vad som fanns i min varukorg efter att jag surfat runt;

Kalle Anka
Grahamsmjol
Paronsaft
Fiskbullar i hummersas x2
Rod Caviar
Soldatens artsoppa
Wastgota Kloser ost
Bong Gronsaksfond
Bla band bearnaise
Estrella Dill Chips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0