Godnatt!



Mitt fina uppgiftspapper med meningen fran nagra inlagg innan. Fint skrivet i rosa, haha.

Jag ar nu klar med mitt pluggande. Men andra ord ar jag klar med att skalla ut Yuji for att han har fel och min japanska ar ofelbar. Det kanns okej och jag tycker jag har nagorlunda koll pa morgondagen. Men den kanslan kommer forsvinna sa fort jag far provet framfor mig, jag ar namligen expert pa att hardplugga ALLT forutom just det som kommer pa provet, suck.

Jag tror jag ska hoppa i sang redan nu, Yuji sover forstas redan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Vad har ni för väder där borta? Har ingen aning om vad för typ av kläder jag ska packa ^^

2009-03-19 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0