Sondagsmys.



Idag har jag inte haft bakis dag! Trots att jag och Lisee var pa Pure igar pa Black/White kvall sa drack jag inte en droppe alkohol! Jag hade ont i  huvudet och forsokte bota det med en Ipren och Alvedon pa sammagang, det gick sadar. Efter tva timmar dock sa gick jag och Lisse upp till VIP for att chilla lite och traffade en kille som jobbar for amerikanska regeringen. Han ville bjuda pa nagot (VIP avdelningen pa Pure ar inte all you can drink) men jag var itne sugen, sa hjalte som han ar koper en flaska vatten till mig. Jag hatar vatten. Men tog ett par klunkar och kande att trycket lattade i huvudet. Sa jag smet ut utanfor klubben och drack hela flaskan pa en gang. Dar var huvudvarken i stort sett borta, haha. Sa sen fick han en stor kram eftersom han raddat hela kvallen for mig. Vi hade det askul! Bast var att promenixa till tunnelbanan med en full Lisse som berattade om sina planer har i livet, eller i alla fall for nasta helg, hon ar underbar, haha!

Men iallafall, nar jag kom hem vid 6 och hade duschat och vakt Yuji for att jag ar sa glad att se honom jamt sa somnade jag som en stock. Jag gar ju fortfrande och bar pa min forkylning men det ar inte stark nog for att ha mig sangliggandes.. dock har jag ont i oronen och kor darfor ett krig da dom tjuter och andrar tryck och varker och jag var 5:e timme haller i mig alvedon i hopp om att det inte ska ga over till oroninflammation. For om sanningen ska fram sa ar jag oforsakrad. Fram till den 7:e April, sa nagon lakare finns det inga pengar for.
Nar vi vaknat sa gick vi och at lunch pa den mexikanska restaurangen som vi at middag pa i fredags. Den ar toppen, dom lagar riktig tacos och nachos och tortillas och allt! Sa vi bestamde oss for att prova lunchen som var helt okej. Inget slar deras middag dock. Sen tog vi en svang forbi godis affaren, resultatet blev bilden dar uppe.

Jag har bestamt mig for att sluta projektet jag hade da jag forsokte att ata enligt tidtabellen som rekommenderas - 3 mal om dagen plus mellanmal emellan om man skulle fa sug. Jag kan inte ata sa mycket. Det enda jag gjort den senaste manad ar att ata. Forutom att det blir dyrt sa har jag lagt pa mig en - tva kilo. Men nu har jag i alla fall forsokt! Jag ar inte tilrlakligt aktiv for att ata sa pass mycket, jag gar bara i skolan sen sitter jag mest still eller ater. Om jag vore rik och beromd skulle jag lagga pengar pa mitt gymkort for nu ar jag tillbaka pa att inte somna forrans 3 pa natten! Det blir sa nar man blir understimulerad. I april kanske det kan laggas lite pengar pa det, men sen kommer jag borja ny skola och det kommer nog trotta ut mig mer an vad livet gor just nu. For misstforsta mig ratt - jag ar helt slut, varenda dag, oavsett hur mycket eller lite jag sover. Det ar sa mycket hela tiden, man ska forsta papper manf yller i och vad som hander, man blir helt slut i huvudet! Men det hjalper en inte att bli somnig.. tyvarr.

Kommentarer
Postat av: Lisse

haha va fan jag minns inte ens promenaden :D sorry!

2009-03-09 @ 02:11:28
Postat av: lillasyster

2009-03-10 @ 13:45:47
Postat av: lillasyster

NU HAR JA FÖRSÖKT FÅ TAG PÅ DIG HUR LÄNGE SOM HELST. NU ÄR JAG LITE ARG.

2009-03-10 @ 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0