Min framtida sang.



Nar jag och Yuji var och strosade runt i affarer innan vi gick till joypolis gick vi in i en mobelaffar och snubblade ratt in i varat blivande sovrum! Dar stod sangen precis som jag forestallt mig den. Jag blev alldeles rord, dar var den ju! Basta var att jag faktiskt kunde visa Yuji den och att han faktiskt tyckte om den!

SVAR TILL JEANETTE; Vi har runt 17 - 18 grader varmt, luften ar fortfarande lite kylig sa det ar mer svenska 17 grader an Japanska sa skulle tro att en vindjacka skulle sitta fint. Men sen tror vi att vadret kommer satta fart (men man vet ju aldrig) hursomhelst inte for varma klader men nan trojja har aldrig skadat. Sen ska ni val shopa en del har sa da loser det ju sig : D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0