CSN klart!

Jag pratade med CSN i fredags efter att jag tappat humoret pa att deras handlaggare for Asien varesig lyssnar pa vad man sager eller jobbr. Jag fick da ett nummer till en annan handlaggare eftersom min var for upptagen med att vara ledig for att behandla mitt fall. Min nya handlaggare ar det drag pa, han ar kille da sjalvklart. Nu sager jag inte att tjejer inte ar bra handlaggare men som kille har min handlaggare en bra egenskap. Han trottnar nar det blir for krangligt. Medan min kvinnliga handlaggare fortfarande tar allt i bara gud vet vilken tackt sa trottnade min nya pa att mitt problem inte lostes pa en gang, sa at mig att faxa in mina provresultat pa torsdag nar jag far dom och sa kommer pengarna nasta vecka. Sa ska det vara. Full fart framat. Jag har knappast varit sent ute, skickade in ansokan och pratade med handlaggar och skrev brev langt innan. Beskrev min situation, att provsvaren kommer precis nar skolavgiften maste betalas in i princip. Jag kan inte vanta tva veckor pa ett beslut fran CSN. CSN sa att dom forstod och att dom kan hjalpa mig och sen sitter min handlaggare och lallar. Suck.

Nu kan jag slappna av och fokusera helt pa provet i overmorgon. For pengarna kommer hinna komma in. Det kommer att bli giri giri som det heter pa japanska, precis nastan forsent men skolavgift plus avgifter for textbocker ska vara inne senast den 25:e och det ar en hel vecka klar.

BTW! Sista veckan pa Kudan! Yes, antligen ar japanska studierna over. Jag ar sa glad. Ar sa trott pa det, gud va trist det ar! Nu ska jag snart fa 3 underbara veckor av lov! Det ser morkt ut for jobb, jag har forsokt men utan mitt framtida schema pa skolan ar det svart for arbetsgivare att ens tanka pa anstallning. Men det blir val skont a va ledig!


Kommentarer
Postat av: Lisse

Och vi ska ha såååå kul när du är ledig :D jag längtar jag oxå! :) Hoppas d går bra på provet, eller va fan säger jag.. Det går bra på provet :D.. Tjing!

2009-03-17 @ 06:16:46
URL: http://lise-lott.blogspot.com
Postat av: Micke

Schysst att det löser sig.

2009-03-17 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0