Danmark igen 8 ))


Det var ju inge vidare væder, solen och værmen som man læst så många
bloggare gnælla om den har man inte fått se røken av.

Men jag klagar inte!
Sista jag vill ær att åka till Skandinavien och få samma værmebehandling om
hemma, då ær det ju inte semester alls længre.

Idag ska vi samlas allihopa hos min ældsta farbror och æta.. mat av något slag.
Farmor ær hær också så nu ær alla på den hær delen av familjen samlade.
Det ær rætt bra gjort tycker jag faktiskt.

På lørdag åker vi till Strandfesten som hålls i Ængelholm och sen ær jag tillbaka
i Stockholm på søndag och førblir dær tills jag åker hem igen den 27:e.

Jag har fortfarande hemlængtan, har lite svårt att bara sitta och sitta som
man verkar gøra som svensk nær man har ledigt.
Man sitter, æter och sen sitter man igen.
Kænns tomt utan Yuji också, vældigt tomt, speciellt efter att mobil batterierna
tog slut och jag såklart læmnat laddaren i Stockholm.

Ett fenomen också som jag upptækt (och ær sådør lagom førtjust i)
ær att jg blivit barn igen runt mina farbrøder och førældrar, haha.
Hær ær man van att vara vuxen och fixa med ditten och datten och poof ær man 17 igen!

Nej, nu ska jag svara på lite kommentarer, så kan ni sitta hær och kæmpa igenom
mitt inlægg med de mest vanskapta bokstæver jag sett på længe!

Kommentarer
Postat av: johanna

headern är i mitten men min profilbild är inte i mitten haha=D men det gör inget:p Hoppas du har det bra i danmark och sverige, längtar du hem till Tokyo?

2009-07-23 @ 16:42:10
URL: http://grungeloca.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Mysigt det ser ut! :D



Sv; haha visst är det toppen! Du är nog den ända här på bloggen som tycker detta ska bli spännande.

Jag kan inte vänta till den kommer, den kommer ju fan blir helt grym! :D



Puss

2009-07-23 @ 16:42:46
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Dina

Hihih okej ^^



Michael t-shirten är super snygg :) bra att du tycker det n__n

2009-07-23 @ 16:50:12
URL: http://jrockzombie.blogg.se/
Postat av: ♥Tii♥

Vilkah jobbiga bokstäver >WW< Jag orkar knappt läsa igenom när det ser ut så. xD



--



Svar Jo det har du helt rätt i! :D Ush nu vill jag verkligen flytta till Japan. Men det tar ju ett par hundra år till. xD Och mina föräldrar är så himla negativa och säger "men där är det jämt jordävningar, där är det mkt tuffare, där är det så mycket dyrare!! Vad ska du där och göra!?" Liksom...shysst, jättemkt stöd liksom >__>

2009-07-23 @ 19:20:21
URL: http://kera.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej hopp!!



Ledig något på torsdag eller onsdag???



Puss och kram!!

2009-07-23 @ 19:39:12
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: maringa

Ja ett jäkla sittande blir de, vi har ju så stark fika-kultur! Att umgås är att sitta å äta på något alt. dricka kaffe. Är det sol ute räcker det med att sitta i solen :D Är det kallt ute sitter man inne framför brasan eller TVn, osv. Sitta is the keyword. Allting verkar så mysigt i Sverige när man inte är där, sen är allt roligt överstökat första dan :/ Jeje, njut av regnet och av den torra friska luften^^

2009-07-24 @ 16:42:49
URL: http://maringaelgato.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0