Min bebis



Nu sitter jag har och forsoker forsta mig pa vad jag gor for nagot. Jag har aldrig anvant Windows Vista forut och det gor ming inte mindre forrvirad att datorn dessutom pratar japanska med mig. Den kastar mer kanji i ansiktet pa mig an min programmerings bok. Men det ar bara ust nu, sa fort jag kommit pa hur sjutton jag kan formatera harddisken utan att datorn borjar prata om att den inte vill for att det praktiskt taget ar sjalvmord sa kommer Vista att bli pa engelska. Men som det ser ut nu sa maste jag nog kopa en uppgradering.. hade hellre kort en av mina olagligt inforskaffade. Tycker att nar jag redan valdigt mycket mot min vilja betalat for Vista Home sa borde jag slippa betala for Business nar det var det jag ville ha egentligen.

Men! Det spelar ingen roll att vi inte forstar varandra just nu, han ar sa fin! Sa finfinfin! Han lyser och skiner och later och ar sa fin. Jakla drag ar det pa honom ocksa, hinner knappt dubbelklicka.



Jag markte direkt nar jag satte igang datorn och windows startades upp att jag har en subwoofer eller soundwoofer eller vad det nu an heter. Han tog i fran tarna! Jag ska forsoka att fa lite battre bilder nar ljuset i lagenheten ar battre sa att kamerar gar med pa att ta lite kort. Men han ar jatte fin, sa fin, sa fin.

Satte precis pa Lyxfallan pa min nya dator for att kolla att allt fungerar. WOW. Vilket ljud! Datorn har tva hogtalare pa var sida om tangentbordet med woofer grejjen och en hel massa annat som jag inte forstar. Det later skitballt! Sen ar ju skarmen inte illa heller :) Datorn har varit hemma sen igar eftermiddag men det ar inte forrans idag som jag startat den. Allt med operativsystem osv var tvungen att bli klart forst. Vaska ocksa, ville inte ha datorn liggandes i lagenheten utan att det hade skydd runt sig. Jag ar sa glad! Han ar sa fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0