Laptop vald och betald!



Nu ar datorn betald! Det var en laaang och jooobbig process att bestamma dator, jag visste vad jag ville ha, visste precis pa pricken men sen ska man hitta en ocksa. Den skulle vara snabb som fan, utrustad med ordentligt grafik kort och ha en skarm storre an 15 tum, minst 17.

Det blev en Toshiba Qosmio med Dual Core processor pa 2.66GHz och 3Mb Cache, 4 GB RAM och ett nVIDA Geforce 9600 med fina 512mb. Harddisken ar pa 320 GB sa det ska jag nog klara mig pa. Sen har den lite annat mys, HD-tv och gud vet vad och en 18.4 tums skarm. Precis vad jag behover for att kunna bli det jag vill bli. Tack sa jatte mycket pappa och Erika! Nu har jag fixat i stort sett all mjukvara som ska installeras nar jag akt och hamtat honom pa fredag. Att hitta ett skydd ska bli en utmaning, inget verkar vara for laptopar storre an 17 tum.
Han ar sa fin. Jag vet dock inte an vad han ska heta.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Nice :D och haha du och dina namn :P NÄR SKA VI SES?? Är ju evigheter sen, jag har mimmi abstinens! Tjingeling!

2009-04-23 @ 07:30:02
URL: http://lise-lott.blogspot.com
Postat av: Jojo

Wei en ny bäbis, Grattis!...De är bra med bäbisar!! Jag vill ha en ny liiiten rosa för dom är så söta :p Föräldrar är bra att ha, iaf om dom har plånboken nära till hands :p

2009-04-23 @ 18:52:31
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0