Sytt egen datavaska.



Jag har ett tag undrat over en liten necessar liknande sak jag har har hemma som innehaller sy saker. Det ar inte sa attjag en dag bara bestamt mig for att ga och kopa ett litet sy-kit, verkligen inte, utan det vara finns. Med nalar och tradar och fingerbojjor och spratt och sax och lim och gud vet vad. Det var inte forran jag igar gick till 100 yen shoppen som jag forstod varfor. Det var nar jag vandrade runt i affaren och letade efter material som jag behovde for att sy min egen dator vaska som jag forstod hur detta sy-kit kommit till. Jag syr. Tydligen. Jag tycker att gora en egen dator vaska nar det inte saljs nagra for en dator sa stor som min ar the way to go. Tydligen.

Nu sitter jag har och har ont i vartenda finger efter att ha stuckit mig precis over allt men en dator vaska har jag. Med vadd och dragkedja och allt. Den har den dar mysiga hemgjorda looken men nog fungerar den anda! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0