1 heeelt ar!




Den 4:e april var min och Yujis ettarsdag. Tank att man blivit sa gammal att ett ar bara susar forbi. Minns nar man tyckte det var evigheter mellan luggklippningarna och nu behover man springa till frisorn konstant for att se nagot! Och swoosh sa har det varit vi i ett ar. Allt som har hunnits med.. vi har varit med varandra overallt, han har till och med varit med mig i Sverige. Yuji ar utantvekan det basta som har hant mig. Jag har haft dubbeltur att hitta den dar kompisen jag letat efter i min egna pojkvan.. jag undrar vad priset blir, haha, forhoppningsvis bara en dalig frisor eller lasa mig ute 5 ganger pa raken.

Det blir inge mer cheesy love confessions fran mig, det blir cheesy purikura istallet!




Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis!

2009-04-05 @ 15:28:42
Postat av: Anonym

SHit, redan ett år?!

grattis iaf >:D

2009-04-05 @ 17:55:42
URL: http://jempnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0