Skaffat glasogon.


Idag drog jag med mig Yuji och shoppade glasogon. Min fina pappa erbjod sig att betala for dom nar det var tydligt pa min halsoundersokning att jag definitivt inte blir battre-ogd (inte ett ord).

Efter att jag rynkat klart pa nasan och konstaterat att hur jag an vander och vrider och andrar still pa bagar sa ser jag ut som en forskolelarare sa lyckades jag i alla fall bestamma vad for typ av stil som jag var nastan-inte-men-det-far-bli-sa okej med. Och da sag jag Vogue glasogonen som foll mig i smaken, dom ar brun-oranga vilket jag var aningen skeptisk till men nar man har pa sig dom sa matchade dom min outfit som jag omsorgsfullt valt just for det har (detta pa grund av att jag hade en klasskompis i min kanji klass fran Italien som hade de mest hamska brillor fran D&G i ill-rosa/lila, stora som TVskarmar och sen inte ett endaste plagg som var ens avlagset slakting med vare sig rosa eller lila) och tyckte da att det lar funka finfint. Pa sidorna har dom lite lila rander och BLINGBLING. Det far bli bra. Dom sitter okej i nyllet, vager inte for mycket och jag har inget emot att ha Vogue pa nasan.
Brillorna var ett santdar set vilket betyder att jag fick bagarna, slipning av glasen, synundersokningen och saklart fodral for ett hygglo pris. Jag vet inte an vad slutpriset blir eftersom glasen ska slipas men det blir knappt over 1000 kr. Sa ska det va! Det ska bli skont att kunna se ordentligt i skolan, vara lektioner halls pa en TV med lararen bredvid och det vore illa om jag inte sag. Hoppas att ogonen vanjer sig snabbt sa man slipper ma sma illa i skolan!

Jag ska hamta dom imorgon klockan 5. Jag ar nervos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fan va härligt, ska också gå och kolla min så ja får hjälp, skulle också behöva glasögon;D!



2009-04-12 @ 22:52:54
URL: http://jempnifer.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Draaaa pa det sa lange som mojligt D;; Det ar inte ballt nagonstans och man blir yr i huvudet ; ; !

2009-04-13 @ 06:03:11
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0