Kurslitteratur for TECH



Har hamtat mina bocker idag. Jag har fortfarande inte valt om jag vill plugga spel design eller spel programmering.. jag trodde att Game Creator programmet inneholl bada. Kanner att jag maste brainstomra lite med Yuji innan jag far mer information imorgon, sen brainstorma lite mer sa jag kan valja i overmorgon. Jag vill helst ta det med deisgn men studerar man inte programmering ocksa ar det bortkastad tid. Jobb som spel designer vaxer inte pa trad.

Basta vad idag nar jag lamnade in ina kort till mitt Student ID och fick en ihalig gul penna tillbaks. Det tog mig flera minuter att forsta att dom vill att jag ska kissa i den innan jag gar till doktorn pa torsdag."Urinprov" ar en kanjikombination jag fortfarande inte studerat, haha xP

Jag kanner mig lagom exalterad over bockerna for Word, Excel och Power Point men det ar bra att ha i resumen. Trots att det ar sa hysteriskt trakigt att plugga.

Kommentarer
Postat av: Helena

Behöver du böcker om Java (på svenska), eller C++ så har jag en inbunden men också många Ebooks. Bara att skicka mig en pling på msn så skickar jag över...=)

2009-04-08 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0