Inte tid med bloggen!

Har ni sett! Vad är det häääär? Det är ÅÄÖ! Eftersom mitt operativsystem sitter på hårddisken i sin lilla mysiga egna partition så behöver inte jag gå igenom en hel lägenhet, vända upp och ner på precis allt (bara för att finna OS cdn mitt itu) för att kunna installera vad som behövs för lite ÅÄÖ action! Det känns helbra! Det har varit en tuff morgon med installationer av precis allt skit som jag tycker jag behöver för att mitt liv ska fungera smidigt och också för att få igång det trådlösa (död åt trådlöst). Nu sitter jag och kopierar äver alla filmer och serier och annat smått och gott som över de senaste 6 månaderna spridit sig över hela Yujis hårddisk. Jag rippar även över all musik från min ipod till hårddisken så jag äntligen kan ha ett syncat itunes bibliotek igen och slippa manuellt leta efter de nya sångerna jag laddat ner. Sist men inte mins installerar jag såklart också alla expansionspack plus grundspel av the Sims 2. Sjäääälvfallet. Nu kan jag lira ordentligt utan att förlora mina familjer och alla nedladdningar i väntan på the sims tre som släpps i sommar!

Det här är min söndag det! Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0