Imorgon smaller det!

Yuji har toksomnat i sangen sa nu sitter jag har i mina nya glasogon och njuter av att kunna se vad som star pa skarmen utan att ligga tvars over bordet. Jag blir sa om i revbenen av det. Jag hamtade ut dom vid 5 som tillsagd och stallde sakert 8 olika helt dumstamplade fragor sa som; "Nar ska jag ha pa mig dom?" och "Hur langt avstand ar.. langt ifran?". Nar jag sen ar hemma ensam forsokte jag att ha dom pa mig men jag blir sa irriterad av att ha dom i ansiktet. Forstar inte varfor eftersom jag bor i mina solglasogon, tycker dom ar super irriterande. Yuji sager att man vanjer sig och det sa optikern ocksa sa jag tror pa dom. En sak som jag tanker pa nar jag har glasognen ar hur mycket fargskarpare allt blir, som nar man skruvar ner ISOn pa systemkameran. Ar det verkligen meningen att man ska se sahar hysteriskt bra? Ar det sahar bra alla andra ser? Kanner mig sa en supermanniska hamtad ur "Heroes" eller nagot. Jag har redan ocksa utvecklat skills i att laga dom da ena skruven inte var fast och eftersom min kara man hra precis allt hade han saklart en skruvmejsel ocksa. Det var riktigt pillrigt och roligt, kanske plockar sonder dom nagongang bara for att fa skruva ihop igen, hihi.

Imorgon har jag min 入学式 (Nyugakushiki) alltsa ceremonin for att jag borjar skolan. Man ska vara formellt kladd och maste sitta still pa en stol i over en timme. Jag ar sadar lagom exalterad. Men anda ar jag sa laddad for dagen efter, onsdag nar lektioner borjar och jag ska sitta 6 timmar och pilla med Maya. Dagen efter blir det photoshop och japanska. Nu ar det bara en och en halv veckas plugg framfor mig dock for sedan borjar 12 dagar av Golden week, en japansk hogtid. Vi aker till Kyoto for att mysa med familjen och kora lite sightseeing, det har inte hunnits med sa mycket nar vi varit dar forut. Vi ska aka nattbuss upp och tillbaka sa det blir 8 timmar av en sovande Yuji och en uttrakad Mimmi som inte kan sova. Som att flyga till Sverige alltsa, shorter edition. Stackars, stackars, Yuji.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0