En dag pa TECH


Hade med mig D-chan idag till skolan : D passade pa och ta lite bilder nar jag kunde, det blev ett par stycken i alla fall! Forst har vi alla oss pa lunchen. Jag och Take-kun ar inte med for vi tog ju bilden. Sen har vi ett av de mindre klassrummet, alla lektioner halls uppe pa sanna dar TVskarmar och de storre rummen har aven projektor dukar. Bilden i mitten ar pa tv aparaterna i entren, dom visar schemat for dagen medan dom spelar min favorit RnB. Kan inte bli battre!

Bilden nedan ar pa robot verkstaden. Dar sitter dom som pluggar robot linen och bygger sma sota robotar som sen spelar fotboll mot varandra! Nagra finns staende i montrar i entren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0