Yuubuu~



Vi ar ju lite smasota. Hittade en sekund pa jobbet sa jag kunde scanna in vara Purikura fran varan 6 manaders dag. Nu ar det snart en manad sen. Om 1 manad och fem dagar aker jag till Sverige. Sedan den 28:e kommer Yuji till Sverige ocksa : D Jag kommer mycket tidigare i ar, typ en vecka tidigare sa jag far mer an 3 veckor i Sverig kanske tror jag. Egentligen hade jag velat stanna langre for skolan borjar inte forran den 13:e Januari fick jag veta men jag maste tillbaka och jobba for mitt levebrod, hihi. Yuji ar pa jobbet nu, jag ar klarvaken sedan sex nar han skulle ga upp. Jag har ledigt, det ar rod dag i Japan idag. Jag ska unna mig lite mys idag, jag har ju fatt mitt deposit sa jag ska kopa en cykel (antligen) och en trojja och en halsduk, aven en mossa om jag far pengar over. Det ar svinkallt i Tokyo nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0