Vart tog sommarn vagen...

Gud va jag saknar den olidliga varmen, vi har kanske 15 grader idag, trots att det under dagen gar upp i 17-18 grader ar det anda svinkallt. Det kommer sakert in vindar direkt fran antarktis. Och sa hittar man en masa sommarbilder pa mig och Yuji i shorts, nar vi var i Kyoto, en vanlig lordag.. och det ar varmt, varmt, varmt. Men jag maste tanka efter och slappna av. Jag bor inte i Sverige langre sa jag behover inte oroa mig. I Sverige kommer man aldrig ihag hur det var nar det var "varmt" men man kommer alltid ihag hur det var nar det ar kallt. Eftersom det ar kallt 11 manader om aret. 1 manad ar det ljummet och man kan ha vindjacka. Det ar lycka. Snart har vi 28-25 grader igen. Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0