1 timme kvar!!

Nu ar det bara 1 timma kvar, en timme sen ar mitt 12 timmars pass slut pa jobbet och jag far aka hem. En del har bade hant och inte hant under de har tva dagarna (nastan) som jag inte kunnat blogga. Jag har fixat tangentbordet hos Yuji sa att jag kan anvanda det igen till att skriva.
Jag sov inte en blund inatt och jag vet inte varfor. Jag avskyr att inte veta varfor. Innan jag skulle sova oroade jag mig lite for universitetet men jag satte pa Rena Rama Rolf pa datorn som jag brukar slummra till nar jag inte kan sova. Nu har jag lart mig och kan faktiskt sova ungefor 6 av 10 natter utan ljud men det ar bara nar hjarnan inte surrar som sjukt. Jag vaknade varje timme i stort sett, den anda timmen jag inte sag var klockan 5 och jag hade nog sovit till klokan 7 da alarmet skulle gatt igang men Yuji hade sin mobil installd pa 6 for da borjan han vakna for jobbet.. men det var ju sondag. Jag var pa ett hamskt humor dar jag ena sekunden gnydde och ville ha kramar och andra sekunden bara fraste, bad om ursakt, fraste, bad om ursakt. Hela helgen har varit lite sahar upp och ner, igar var vi pa museum men pa morgonen var jag pa fruktansvart humor. Det ar ju bara logn att vi tjejer inte vet nar vi PMSar vi vet PRECIS nar vi gor det, det ar en valdrig speciell kansla av irritation och vilja att strypa sin partner som vaxer upp i brostet bara han andas samma luft som en. Nu ar jag en valdigt snall PMSare som har koll pa PMSet och sager till Yuji att nu maste han vanta nagra minuter med att prata annars ryter jag. Jag vet inte varfor jag ar sahar, konstant trott och PMSar, det kommer verkligen fran ingenstans, speciellt med tanke pa att jag aldrig ens PMSade nar jag faktiskt hade mens.

Min bosituation har gatt och blivit oacceptabel, speciellt nar vi markte att mossen tar sig upp i topp sangarna ocksa och nar nagon hade atit Napoleons agg. Yuji sa till mig att jag far bo hos honom tills jag flyttar, om ca 2 till 3 manader, jag funderar starkt pa det men vill anda inte att han ska bli less pa att ha mig runt omkring sig. Men just nu sa verkar han inte ha nagot emot det alls, han ar lite sot egentligen. Tror vi bada tycker det ar valdigt mysigt att faktiskt ha nagon att komma hem till. Speciellt nagon som man trivs sa bra med. Det basta med Yuji ar att man kan vistas i samma lilla rum som honom i 4 dagar utan att han ar ivagen. Det ar inte manga som kan sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0