Hungriiiig.

 

Jag ar hungrig sa jag sitter och tanker pa restaurangen vi gick till pa var 6 manaders dag. Jag har sakert redan berattat om den men jag tanker beratta igen for gud det var den godaste pastan jag nagonsin kakat. Den hade fyra ostar i sig och smakade fantastiskt. Jag at i slowmotion och horde inte alls vad Yuji sa varje gang jag stoppade mer i munnen. Och nu nar jag ar saaa hungrig, saaa hungrig att jag inte ens kan fokusera pa att oroa mig infor skolan och allt. Mat, mat, mat. Jag har upptackt att i och med att jag ar sa hungrig hela tiden har min blogg forvandlats till en mat blogg, haha.

Hungrig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

De är jobbigt med mat, usch bara störande!!! Borde finnas några hälsosamma piller som kan ersätta maten..och dom bordes ge ut gratis till fattiga studenter!

2008-11-28 @ 17:06:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag staller upp som forsoksperson, direkt!

2008-11-29 @ 01:29:18
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0