Mat och prat.



Igår så lagade jag mat. Det har jag redan skrivit om. Vi var så hungriga att vad som helst hade varit en kungamåltid, men det har var faktiskt en kungamåltid. Förutom att vi fick byta ut tsatzikin eftersom det inte fanns nog med vitlök hemma. Självklart brast jag och skällde ut Yuji for det. Någonting är uppenbart pa tok med mig, jag är konstant super trött och jag PMSar som aldrig förr, ärligt talat, jag har i stort sett aldrig förut PMS:at, arg och frustrerar har jag blivit i mitt liv, så nu tar jag ut 21 år på en och samma gång. Men ändå så är jag inte så speciellt elak och skriker inte eller så. Jag ser mer uppgiven och hjärtekrossad ut. Snyftar lite och frågar HUR han kunde göra så. Tur att man har en pojkvän som är så snäll med en och står ut med denna konstiga gråtfest jag hostar. Jag är också onaturligt trött.. jag är så trött men kan inte sova, vaknar mycket. Jag ligger säkert och grubblar på något, önskar bara jag visste vad det var så jag kunde lösa det och sen sova.
Det är inte bara hemma denna hormon fest håller till. Det känns som om jag går igenom en kulturkrock just nu. Jag kan riktigt bara stå och glo med halvoppen mun ibland när mina utländska kompisar och också gäster där jag jobbar öppnar munnen och jag bara tänker "Inte ens jag skulle säga något så absurt". Jag hoppas att det lugnar ner sig snart så jag får tillbaka mitt tålamod mot andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0