Kan inte



Jag kan inte fa mig sjalv att plugga och det ger mig panik. Om en vecka smaller det och da maste hela tjocka boken vara fardig, da maste jag kunna det. Men jag kan inte fokusera och nar jag val satter igang sa kommer en av gasterna har pa jobbet med nagon fraga. Och eftersom jag ar sa stressad och arg pa mig sjalv sa vill jag bara frasa at dom och deras DUMMA fragor. Som egentligen inte ar dumma alls.. just nu skriver jag dagbok pa DSet, batteriet har borjat lysa rott, suck, sjalvklart. Och det ar den enda som jag inte har laddare med mig till. Annars har jag alltid laddarna pa mig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Man borde kunna fånga koncentration i en påse och ta fram lite när man behöver :)



Jag skulle vilja bli ungdomspräst, alltså jobba med konfirmationer, ungdomsgrupper och sådant. Göra kyrkan anti-mobbad som alla ser den idag. Skulle vilja jobba i ett mindre samhälle och ja..jobba med ungdomar! :)

2008-11-29 @ 10:38:07
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0