Tacos.



Middag igar blev tacos. Fast utan ris, utan nachos och utan skal och tortillas. Bara nagra blaa nacho chips som jag krossade och strodde ut. Yuji ringde mig pa jobbet och berattade att han inte langre ater kolhydrater. Da insag jag att vi faktistk var menade for varandra. Fast nar vi val kommit hem fran jobb och han varit och handlat eftersom han slutade tidigare och han stod smagnallig i vardagsrummet i endast tshirt och langkalsonger.. da ville han ha pizza.

Jag har haft riktigt kul med mitt DS idag, jag har tagit hand om min son, skrivit i min nya dabok, typ fem sidor bra jobbat och spelat andra diverse spel som jag har nedladdade. De flesta ar riktigt faniga spel for barn pa japanska men jag tycker dom ar riktigt underhallande. Vuxen spelen har gatt overstyr lite tycker jag och gamla klassiker som Super Mario har blivit for avancerade. Varfor racker det inte med gamla vanliga 8-bitar, skjuta eldklot och inte kunna spara?

Just nu ar jag pa jobbet igen. Jag dagdrommer om resterna vi har i kylskapet som enligt Yuji ar till imorgon sa vi slipper laga mat. Ikvall ska vi ata selleri soppa och nagot kott som jag inte minns. Vattnas i munnen nar jag tanker pa det. Men ocksa lite lustigt, hade jag sagt samma sak och bott i Sverige hade det betyt att du javlar spokar viktvaktarna hemma hos oss, men har sa ar det helt normal mat att ata. Lite smalustigt.

Jag kan knappt barja mig tills jag far ga hem, att varje varje varje dag fa ga hem och traffa Yuji ar nog det basta pahitt vi nagonsin kommit pa. Vi konstaterade det bada tva igar kvall att det ar mycket roligare sahar. Mest nog for att vi har sa kul med att irritera och kora sma pranks pa den andra. Men ocksa for det ar skont att traffa nagon man tycker om och nagon man faktiskt ar intresserad av att prata med efter att ha spenderat en hel dag med manniskor som man bara onskade man slapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0