Sa slut..

Just nu vill jag rikta mig ut till alla smabarns foraldrar. Jag har inget smabarn har hemma men jag har mig sjalv och det borde raknas gott och val med tanke pa att jag aldrig sover och vill knappt ata.. jag kanner att just nu ar ni de som kan forsta mig bast.
Jag vet inte vad som hande med igar kvall. Jag kommer inte ihag. Jag kommer ihag fragment av middagen, jag kommer ihag ett helt Lost avsnitt men jag minns inte tvatten, jag minns inte Yuji, jag minns inte duschning eller tandborstning. Jag minns att jag vaknade igar morse, trott och tjurig och hungrig och trott igen. Sen minns jag att jag vaknade nu. Det ar tur att i alla fall datorn ar pa sa den kan beratta for mig att det ar torsdag, en ny dag, och inte onsdag langre. Trots att det hade kants mer riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0